Έτοιμάσου, βγαίνουμε. Μισό λεπτό να βάλω τις πυτζάμες μου!

Ο σκοπός μου γι’ αυτό το ιστολόγιο ήταν να γράφω κειμενάκια στα οποία να προσθέτω και εικονογραφήσεις. Επειδή, όμως, ο ελεύθερος χρόνος μου είναι λίγος, και οι εικονογραφήσεις θέλουν πολλή δουλειά, ξεκινάω με ανάρτηση χωρίς εικονογράφηση. Εξ’ ανάγκης θα ανεβάζω εικόνες μόνο περιστασιακά, όταν προλαβαίνω να τις φτιάξω.

Μετά από αυτήν τη μικρή εισαγωγή, ας προχωρήσουμε στο προκείμενο. Χθες πήγαμε για μεσημεριανό σε ένα μαγαζί όπου έφτιαχναν bagels. Εκεί είχε μαζευτεί αρκετή νεολαία, φοιτητές οι περισσότεροι, που έχουν επιστρέψει στα σπίτια τους για τις γιορτές. Είδα, λοιπόν, για πρώτη φορά σε εφαρμογή την καινούρια τάση που μου είχε διαφύγει μέχρι τώρα: Να φοράει κανείς τις πυτζάμες του έξω από το σπίτι. Απ’ ό,τι φαίνεται, αυτή η συνήθεια έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλής τόσο εδώ όσο και στις χώρες του αγγλοσαξονικού κόσμου. Νέες κοπέλες, με το μάτι βαμμένο και το μαλλί φτιαγμένο στην τρίχα, έτρωγαν άνετα το σαντουιτσάκι τους στο μαγαζί φορώντας τις πυτζάμες τους. Σε λίγο μπήκε κι ένας νεαρός από άλλη παρέα με το καρώ παντελονάκι της πυτζάμας κι αυτός.

Αναρωτήθηκα αν αυτή η αμφίεση σχετίζεται με τη γενικότερη συνήθεια των Αμερικάνων να ντύνονται όπως τους έρθει ή αν είναι κάποια τάση που αναπτύσσεται στη νεολαία. Είναι η αλήθεια ότι οι Αμερικάνοι φορούν πραγματικά ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι. Το ότι ντύνονται πολύ πρόχειρα όταν βρίσκονται εκτός δουλειάς και γενικώς χωρίς στυλ (εντός κι εκτός δουλειάς) το ήξερα ήδη από την προηγούμενη φορά που ζούσαμε εδώ, όπως επίσης και το ότι η κοινωνία τους είναι τέτοια που μπορείς να φορέσεις ό,τι κουφό θέλεις χωρίς να σε σχολιάσει ποτέ κανείς. Αυτό, όμως, με το οποίο εντυπωσιάστηκα αυτή τη φορά είναι ο βαθμός ανεξαρτησίας του ντυσίματός τους από τις καιρικές συνθήκες. Έξω έχει παγωνιά, μπορεί και θερμοκρασία κάτω από το μηδέν, και αυτοί συχνά κυκλοφορούν με βερμούδες, χωρίς κάλτσες και με ένα κολλεγιακό χωρίς μπουφάν. Η σαγιονάρα, δε, δεν είναι αξεσουάρ του καλοκαιριού, αλλά παπούτσι παντός καιρού, αφού τις φοράνε ακόμη και μέσα στο καταχείμωνο (εννοείται χωρίς κάλτσες).

Επιστρέφοντας στο θέμα της πυτζάμας σε εξωτερικούς χώρους, το έψαξα λίγο στο διαδίκτυο κι έτσι ανακάλυψα ότι πρόκειται πράγματι περί τάσης στη μόδα. Αχ, πού είσαι Οβελίξ να σχολιάσεις;

9 thoughts on “Έτοιμάσου, βγαίνουμε. Μισό λεπτό να βάλω τις πυτζάμες μου!

  1. Ωραία ιδέα το blog. Μπράβο Νάταλι! Καλή αρχή! Χαχα, είναι τρελοί αυτοί οι αμερικάνοι…

  2. Κείμενο να διαβάσει η μαμά για να σταματήσει να παραπονιέται ότι δεν έχω γούστο στο ντύσιμο μου! 🙂 Πολύ μου αρέσει η ιδέα αυτού του ιστολογίου πάντως!

  3. Καλή χρονιά σε όλους!!! Πολύ μου άρεσει η ιδέα σου για το blog ´αρόλο που καλώς ή κακώς δεν ακολουθώ την τεχνολογία…
    Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι είμαι πολύ μπροστά από την εποχή!!!
    Το 1997 λοιπόν που πήγα για πρώτη φορα στην Αμερική ,σε ηλικία 12 ετών, παρατήρησα αμέσως το ντύσιμο των Αμερικανων που ήταν “ό,τι να’ναι”… Πίστευα λοιπόν πως οι πυτζάμες μου ήταν πολύ καλύτερες από τα ρούχα που φόραγαν οι γύρω μου… Ήταν και άνετες… Οπότε αποφάσισα να βγω έξω με πυτζάμες… Φυσικά η μανούλα μου κ η θεία Julie έγιναν έξαλλες… Μόνο ο θείος Demo με υποστήριξε…τελικά δε βγήκα με τις πυτζάμες… Αλλά το σκέφτομαι συχνά…κ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είναι τόσο κακό… Οπότε όταν με το καλό σας επισκεφτώ… Ετοιμασου να με κυκλοφορήσεις με πυτζάμες!!!!
    ΥΓ: πραγματικά με την αναρτησή σου μου έφτιαξες τη διάθεση..!! Γέλασα πάρα πολυ… Με όλα αυτά που θυμήθηκα!!
    Φιλάκια πολλά στα παιδιά!!!

  4. εμεις δεν μπορουμε να υιοθετησουμε αυτη την εξαιρετη μοδα μια και δεν χρησιμοποιουμε πυτζαμες (εεεεε δηλαδη εκτος απο αυτες που μου εχεις κανει δωρο!!!!)απ τα καλαβρυτα…chronia polla.(+ τονους και κεφαλαια οπου χρειαζεται)

  5. Σε όσους μου απάντησαν ή σχολίασαν – Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!! Μου δώσατε κίνητρο να συνεχίσω αυτό το εγχείρημα, που, σ’αυτή τη φάση, με ωφελεί πολύ. Σύντομα θα ανεβάσω κι άλλη ανάρτηση!

  6. γεια σου Ναταλού,
    δεν ξερω τι κανουν στην Αμερική, παντως στην αγια παρασκευη ένας γείτονας που πήγαινε με παντοφλα και πυζαμα στο τοπικο περιπτερακι ειχε χαρακτηριστει ως ο γραφικος της γειτονιάς!
    Καλή χρονια σου ευχομαι και περιμενω και αλλες αναρτησεις, δημιουργικες και με πολύ φαντασία-να περνας καλα

  7. Α! επισης και εγω έχω βγει με πυζαμουλα έξω, τωρα που το σκεφτομαι, αλλά πηγαινα σε πυζαμα παρτυ κ ημουν στο καρναβαλι Πατρας! μην σε δω κ εσενα να κυκλοφορεις με αρκουδακια στο σουπερ μαρκετ… χα χα

  8. Καλή χρονιά και καλορίζικο το blog 🙂 Όσο για το ποστ σου μου έλεισες μια απορία οταν πριν καποιο καιρό είχα διαβάσει σε καποιο fb status κάποιας γνωστής που ακολουθεί τις μόδες και είναι και NY lover κατι σχετικό με πυτζάμες και περίπτερο στο Κολωνάκι και κάπως μου είχε έρθει… Τώρα εξηγούνται όλα. Πολλά φιλιά σε όλους σας και με πολλά ακόμα ωραία ποστς το νέο έτος

  9. Γέλασα πολύ γιατί η περιγραφή είναι ακριβέστατη! Και μου αρέσει πολύ η ιδέα του blog αυτού.

Leave a Reply

