Εσωτερική διαδήλωση

διαδηλώσεις
Πηγή: http://www.qubo.gr

Όπως αντιλαμβάνεστε, αυτές τις μέρες θα υποφέρετε. Η συναισθηματική φόρτιση από το οικογενειακό μας συμβάν και η έντασή μου από το γεγονός ότι είμαι υποχρεωμένη να το περνάω εδώ, μακριά απ’ αυτούς με τους οποίους έχω ανάγκη να το μοιράζομαι, θα μετουσιωθεί, εκτός των άλλων, και σε αύξηση της συχνότητας των αναρτήσεών μου. Για σήμερα, λοιπόν, θα σχολιάσω το παρακάτω, που πέτυχα στο διαδίκτυο σε στιγμές αϋπνίας.

«Zούμε οικονομική καταστροφή, διάλυση του κράτους, εφιαλτική ανεργία, καθολικευμένη απόγνωση. […] Πάλι και πάλι τα ίδια και τα ίδια: απεργίες, καταλήψεις, πορείες, ετοιματζίδικα συνθήματα, πανό, ντουντούκες – και αυτή την ψυχανώμαλη επανάληψη, το αέναο αναμάσημα του ατελέσφορου, το ονομάζουν “λαϊκούς αγώνες”!

Eπαναστατική ορμή θα πει: να αλλάξεις εσύ τους όρους του παιχνιδιού, να φέρεις σύγχυση στον αντίπαλο, να πάψεις να παίζεις στο γήπεδό του. Aντί να απεργήσουν οι εκπαιδευτικοί, να μπουν όλοι στις τάξεις τους, αλλά αρνούμενοι το “πρόγραμμα” του υπουργείου. Oλες τις ώρες, όλες τις μέρες, μαζί με τα παιδιά, να μνημονεύουν Διονύσιο Σολωμό και να μνημονεύουν Aλέξανδρο Παπαδιαμάντη. Kαι να συζητάνε, να συζητάνε ατέλειωτα με τα παιδιά. Nα τους μιλάνε μόνο για ό,τι οι ίδιοι αγαπούν, για ό,τι τους ίδιους παθιάζει – θεωρητικά (όχι χρηστικά) μαθηματικά, τη φυσική σαν ερευνητική περιέργεια, την Iστορία σαν σπουδή των πολιτισμών. Nα απεργήσουν με αποχή από τη “λογική” του κομματικού κράτους, όχι απέχοντας από τα παιδιά.

Mόνο έτσι ξεκινάνε επαναστάσεις.»

Το έγραψε ο Χρήστος Γιανναράς εδώ.

Ευτυχώς που βρίσκονται και οι δημόσια ενεργοί άνθρωποι που λένε κάτι τέτοια, και με κάνουν να αισθάνομαι ότι υπάρχει κάποια λύση. Και μου δίνουν μια διέξοδο σε προσωπικό επίπεδο, επιβεβαιώνοντας αυτό που νιώθω στις αισιόδοξες στιγμές μου: Μπορεί η Ελλάδα μας να καταστρέφεται. Μπορεί εγώ να είμαι μικρή και αδύναμη, ανεπαρκώς πληροφορημένη ή πολιτικοποιημένη, να μην αποτελώ μέρος κάποιου ευρύτερου συνολικού σχεδίου διάσωσης, να μην είμαι καν εκεί. Κάποια στιγμή, δε, η φυσική μου παρουσία ως κύτταρό της θα λήξει και οριστικά.

Έχω τη δυνατότητα, όμως, να κάνω κάτι. Κάθε μέρα, κάθε λεπτό: Να πολεμάω το χειρότερο εαυτό μέσα μου. Συνεχώς, ασταμάτητα.

Από τέτοιους εαυτούς είναι φτιαγμένη η Ελλάδα.

 

6 thoughts on “Εσωτερική διαδήλωση

  1. άσχετο… ο γιος του Γιανναρά, Σπύρος, ήταν συμφοιτητής στη Βακαλό. Υποθέτω δεν τον πρόλαβες γιατί ήταν στο πρώτο έτος μαζί μου 🙂

  2. Ναταλάκι!!!!! Τι ωραία που γράφεις! Πόση αλήθεια βάζεις στις λέξεις και πόσο συμφωνώ μαζί σου… Στείλε μου το e mail σου στο a_katsarou@hotmail.com για να σου προωθήσω το μήνυμα μιας φίλης από το Μαράσλειο για να συνεργαστείς με μια δασκάλα για επικοινωνία μεταξύ των μαθητών σας. Θέλω να σε πάρω κάποια στιγμή να τα πούμε! Σε φιλώ πολύ!!!

  3. Ναταλία μου καλησπέρα! Έμαθα τα νέα από σένα και αμέσως μετά πήρα τηλ. τη Χριστίνα και έμαθα λεπτομέρειες. Δεν ξέρω τι λένε σε τέτοιες περιπτώσεις. Ίσως να συμβεί το καλύτερο για όλους! Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να το ζεις όλο αυτό από μακριά . Μην ξεχνάς όμως πως υπάρχει πάντα κάτι που ξεπερνά τις αποστάσεις!!!! Έτσι δε θα ξεχάσω μια φίλη που μου έλεγε πόσο παρηγοριά έπαιρνε όταν ήταν λυπημένη , όταν διάβαζε τη παράκληση της Παναγίας. Εμείς κατά τα άλλα είμαστε καλά και περιμένουμε πως και πως τος γιορτές να ξεκουραστούμε!!! Φιλιά σε όλους σας. Έφη Ψ.

  4. Ναταλάκι μου από τη στιγμή που έμαθα τι συνεβη,σας σκέφτομαι συνεχώς… Και ιδιαίτερα εσένα, που καταλαβαίνω πως νιώθεις…πόσο πολύ τους αγαπάς και πόσο πολύ θέλεις να είσαι δίπλα τους μα και πόσο πολύ σε ενοχλεί το γεγονός ότι βρίσκεσαι απομωνομένη τόοοοσο μακρυά τους…
    Πήραμε μια δυο φορές σπίτι σας αλλά δε σας βρήκαμε…
    Βασικά δεν ξέρω τι να πω… Γιατί σε τέτοιες καταστάσεις στερεύουν τα λόγια… Μόνο αυτό…: Σας σκέφτομαι και σας αγαπάω πολυ!!!

  5. Pingback: Εδώ Μαρία Αντουανέτα, όβερ. | Πού είμαι; Α, ναι… στην Αμερική…

Leave a Reply

