Ο χαρωπός επιβάτης σας χαιρετά

Μαζεμένα τ’ανεβάζω, αλλά τι να κάνω, το περιβάλλον με προκαλεί. Περπατούσα σήμερα να πάρω τα παιδιά μου από το σχολείο. Μια στιγμή, το μάτι μου έπεσε αφηρημένα στο παράθυρο ενός απ’ τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα δίπλα μου. Καθώς το προσπερνούσα με τον κεκτημένο μου ρυθμό, ξαφνικά σταμάτησα. Παύση, για όσα δευτερόλεπτα χρειάστηκαν για να καταγραφεί η εικόνα στη συνείδηση, μεταβολή, λίγα βήματα προς τα πίσω και ξανά κοίταγμα μέσα απ’ το παράθυρο.

Δεν είχα κάνει λάθος. Είχα πράγματι δει αυτό:

car_skeletonΓια όποιον αναρωτιέται, σας παραπέμπω στην ανάλυση που είχα κάνει πέρυσι τέτοια εποχή για τις διακοσμήσεις των κήπων, εστιάζοντας συγκεκριμένα στο Halloween, που τώρα είναι η εποχή του. Άντε και καλό χειμώνα!

2 thoughts on “Ο χαρωπός επιβάτης σας χαιρετά

  1. Αμέρικα, Αμέρικα!… τι πλάκα.. σε φαντάζομαι να μένεις λίγο ακόμη πιο “κόκκαλο” από τον επιβάτη! αν μη τι άλλο, παίρνεις ένα γερό μάθημα για τη “διαφορετικότητα” εκεί που είσαι νομίζω. Εγώ ίσως να είχα καταλήξει ρατσίστρια. Καλημέρα!

  2. Φοβερό!!!! Αν το δει ο Κωνσταντής μου θα ενθουσιαστεί!!!! Καλό Halloween λοιπόν! Φιλιά!!!!

Leave a Reply

