Αρχίζει σε λίγο το τέταρτο καλοκαίρι

Η πίσω αυλή του σπιτιού μας - είδατε, δε σας την έχω δείξει ποτέ. Τυπική εικόνα αμερικάνικου προαστίου.

Η πίσω αυλή του σπιτιού μας – δε σας την έχω δείξει μέχρι τώρα. Τυπική εικόνα αμερικάνικου προαστίου που τώρα, απ’ ό,τι φαίνεται, άρχισα και να τη συνηθίζω.

Οι βαλίτσες περιμένουν στην πόρτα βαρυφορτωμένες με ρούχα και χρηστικά αντικείμενα για δυο μήνες. Σε τρεις ώρες θα καταφτάσει να μας μαζέψει το αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο. Κυκλοφόρησα λίγο έξω από το σπίτι για να ολοκληρώσω κάτι τελευταίες μικροδουλειές και δυσκολεύομαι να πιστέψω τα αισθήματά μου. Αντικρύζοντας το δρόμο μας, τον κήπο μας, τα μέρη στα οποία κυκλοφορούμε τέσσερα χρόνια τώρα εκτελώντας τη ρουτίνα της καθημερινότητας, αυτήν για την οποία τόσο έχω μουρμουρίσει, νιώθω μια αμυδρή λύπη που θα τα αποχαιρετήσω για τόσο καιρό. Όσο και να έχω γκρινιάξει, όσο και να τους έχω αντισταθεί, έχουν γίνει τώρα κι εκείνα κομμάτι μου, μικρό ακόμη, όμως πια με υπόσταση. Πρωτοφανές!

Την ίδια στιγμή, πέρα από την αυτονόητη χαρά, αισθάνομαι και κάποια αγωνία για την άφιξή μου στην Ελλάδα. Επισκέπτες στη χώρα μας για τέταρτο καλοκαίρι. Τώρα ξέρω πώς είναι, το έχετε κι εσείς διαβάσει εδώ πολλές φορές. Μετεωρισμός τις πρώτες βδομάδες, νιώθεις σαν να πετάς σε ένα νεφελώδες ενδιάμεσο σύμπαν, απομονωμένος από όσους και όσα αγαπάς – για μένα εξαιρετικά δυσάρεστο αίσθημα. Σταδιακή ενσωμάτωση όσο περνά ο καιρός, επέρχεται τελικά η πολυπόθητη ταύτιση με το περιβάλλον (τι ανακούφιση!), η ψυχική ανάπαυση όμως ποτέ δεν είναι ολοκληρωτική – σκιάζεται διαρκώς από την αγωνία του επικείμενου αποχωρισμού. Ομολογώ ότι πολύ θα ήθελα να μη χρειαστεί άλλη φορά να περάσω αυτή τη διαδικασία. Τέρμα όμως η γκρίνια για τώρα, το καλοκαίρι μόλις αρχίζει!

Σκεφτόμουν για αρκετές μέρες πώς θα ήθελα να κλείσω τη φετινή ιστολογιακή σεζόν. Όπως διαπιστώσατε, έγραψα λιγότερο αυτή τη χρονιά. Οι λόγοι κυρίως δύο: α) Όσο κι αν δεν το πετυχαίνω πάντα, προσπαθώ να μην επαναλαμβάνομαι – ό,τι με απασχολεί σχετικά με την Αμερική, την εμπειρία της προσαρμογής και την πολιτιστική της αντίστιξη με την Ελλάδα το έχω πλέον σε γενικές γραμμές αναφέρει, κι έτσι πολλές φορές δε βρίσκω πια κάτι καινούργιο να παρουσιάσω. β) Η καθημερινότητά μου υπήρξε διασπασμένη σε διάφορες ενασχολήσεις περισσότερο από τις άλλες χρονιές. Η προσπάθεια να ξεκινήσω μια μικρή freelance επαγγελματική δραστηριότητα, να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του πανεπιστημίου, να ετοιμάζω κατηχητικό με χειροτεχνίες για προνήπια κάθε βδομάδα και να φροντίζω το σπίτι και την οικογένειά μου κατανάλωσε μεγάλο μέρος της δημιουργικής ενέργειάς μου, ώστε να μη μου μένει χρόνος και – κυρίως – ψυχικό απόθεμα για το ιστολόγιο.

Κλείνοντας, λοιπόν, αυτό που θέλω πολύ να καταγράψω σήμερα είναι οι δουλειές που κατάφερα να ολοκληρώσω φέτος, αφού αποτέλεσαν σημαντικό κομμάτι της ζωής μου εδώ, ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες. Το θέμα σχετίζεται και δε σχετίζεται με την αμερικανική μου εμπειρία. Ανάλογη κατάσταση θα μπορούσα ενδεχομένως να πετύχω και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κατάσταση, αφού πρόκειται για εργασία μικρής κλίμακας, κυρίως για μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Έτυχε, όμως, να βρίσκομαι εδώ τη στιγμή που η χρονική συγκυρία της προσωπικής μου ζωής μου επέτρεψε, μετά από πολλά χρόνια, να επιχειρήσω το βήμα, κι έτσι, με ένα μείγμα κούρασης, χαράς και ανασφάλειας για τη συνέχεια σας παρουσιάζω ό,τι έφτιαξα το 2016. Όπως θα δείτε, τα περισσότερα έχουν ελληνικό χρώμα, αφού σχετίζονται με τις γνωριμίες που έχω κάνει στην εδώ ελληνοαμερικανική κοινότητα.

EvEleon, Meliton, Votanon
Σειρά εκλεκτών διατροφικών προϊόντων εισαγόμενων από οικογενειακό αγρόκτημα στην Ελλάδα, με βάση το λάδι, το μέλι και βότανα/χορταρικά. Περιλαμβάνει εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, ελαιόλαδο με διάφορες γεύσεις και αρώματα, μέλι, tapenade, σκόρδο συντηρημένο σε ελαιόλαδο και άλλα προϊόντα. Έφτιαξα αρχικά λογότυπο για τις τρεις κατηγορίες της σειράς με στόχο να παρουσιάζουν και οι τρεις μια ενότητα, με έμπνευση από αρχαία ελληνικά νομίσματα και προϋπάρχον tag line. Στη συνέχεια σχεδίασα αρκετές από τις ετικέτες για προϋπάρχοντα μπουκάλια και βάζα. Η δουλειά δεν έχει ολοκληρωθεί, όμως προχώρησε σε μεγάλο βαθμό ώστε να μπορώ να σας παρουσιάσω μέρος της.

WEB_eveleon_meliton_votanon_motto_comboinfused_bottles_smaller

My Big fat Greek Glendi
Αφίσα (μικρή και μεγάλη), φυλλάδια, πανώ (10 μέτρα μήκος, πρώτη φορά έφτιαξα τόσο μεγάλο!) και μενού για εκδήλωση τοπικής εκκλησίας.

spring_fest

Joint Motion Physical Therapy
Αφίσα για ανάρτηση στο εσωτερικό φυσικοθεραπευτηρίου με τους στόχους της πρακτικής του καθώς και πληροφοριακό φυλλάδιο. Προϋπήρχε το λογότυπο, τα χρώματα (μπλε και γκρι) και η γραμματοσειρά των τίτλων.

joint_motion_poster

Η αφίσα

joint_motion_trifold_outside

Η εξωτερική πλευρά όταν το φυλλάδιο είναι εντελώς ξεδίπλωτο (κανονικά είναι διπλωμένο στα τρία)

joint_motion_trifold_inside

Η εσωτερική πλευρά

Anthisi – A boutique spa
Σειρά φυλλαδίων και εικόνων social media για ένα μικρό spa με υπηρεσίες αισθητικής και μασάζ. Και πάλι το λογότυπο, τα χρώματα και η κεντρική γραμματοσειρά προϋπήρχε. Η δουλειά έχει επίσης συνέχεια, όμως έχω αρκετά να σας δείξω ώστε να πάρετε μια καλή γεύση.

anthisi_postcard_front

anthisi_postcard_back

anthisi_fb_fathers_day

anthisi_girls_night_out_fb_image

anthisi

Εικονογράφηση για σελιδοδείκτες και μπλοκάκι ΑΡΧΕΛΩΝ (Σύλλογος Προστασίας Θαλάσσιας Χελώνας)

xelwnes_block_color

sea_turtle_bookmarks

Αυτά λοιπόν έφτιαχνα φέτος τις νύχτες αντί να γράφω και να ζωγραφίζω στο ιστολόγιο.

Πολλές ευχές σε όλους για ένα αναζωογονητικό καλοκαίρι. Με πολλούς από σας, η επόμενη επικοινωνία μας θα είναι ζωντανή και την περιμένω με πολλή χαρά.

3 thoughts on “Αρχίζει σε λίγο το τέταρτο καλοκαίρι

  1. Νάταλι καλησπέρα, καλημέρα ότι είναι τέλος πάντων….
    Εξαιρετικά τα project, το glenti είναι το πιο λαμπρό!!

    Εμείς τελειώνουμε την Πέμπτη με τις γραφειοκρατίες του σχολείου.
    Όταν προγραμματίσετε για το χωριό πες μου το να το έχω στο μυαλό μου.

    χαιρετισμούς και φιλιά σε όλους!

    Στις 26 Ιουνίου 2016 – 12:59 π.μ., ο χρήστης “Πού είμαι; Α, ναι… στην
    Αμερική…” έγραψε:

    > Natalie T posted: ” Οι βαλίτσες περιμένουν στην πόρτα βαρυφορτωμένες με
    > ρούχα και χρηστικά αντικείμενα για δυο μήνες. Σε τρεις ώρες θα καταφτάσει
    > να μας μαζέψει το αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο. Κυκλοφόρησα λίγο έξω από το
    > σπίτι για να ολοκληρώσω κάτι τελευταίες μικροδουλει”
    >

  2. Μα είσαι πάρα πολύ καλή γραφίστρια!!! σπουδαία δουλειά !!! θα βρεθούμε πολύ σύντομα!

Leave a Reply

