Πάμε μια βόλτα, στο Summit NJ…

Ψάχνω καιρό κάποιο θέμα που να μην έχω ξαναθίξει για τη ζωή στα προάστια εδώ στην Αμερική, που να αξίζει να σας το αναφέρω. Κι εκεί που λέω ότι δεν έχω τίποτα καινούργιο να γράψω, εκεί που έχω εξαφανιστεί για μήνες από το ιστολόγιο, βγαίνουμε για μια βολτίτσα σε γειτονική μικρή πόλη, και αυτομάτως μου προσφέρεται υλικό!

animal_blessing

Αφίσα που είδαμε κολλημένη σε βιτρίνα μαγαζιού.

Λίγα μέτρα πιο κάτω δε, καθώς περπατούσαμε στο πεζοδρόμιο, πέσαμε πάνω σ’ έναν ψύκτη. Πάνε τα παιδιά να πιουν νερό, και συνειδητοποιούμε ότι εκτός από βρυσούλα για μεγάλους και παιδιά, υπάρχει και μία ακόμη.

water_fountain

Μας πήρε λίγη ώρα να καταλάβουμε για ποιον προοριζόταν η χαμηλή βρυσούλα.

______________________

Μόνο του δε θα αποτελούσε αποκλειστική αφορμή για ανάρτηση, όμως, αφού σας γράφω, θέλω να αναφέρω και το εξής. Στη σταδιακή μου προσπάθεια να κατευθυνθώ (αν τα καταφέρω κάποια στιγμή στο μέλλον) προς την εικονογράφηση, ξεκίνησα τις τελευταίες βδομάδες μάθημα ελευθέρου σχεδίου-μοντέλο για να βελτιώσω τη ζωγραφική μου ικανότητα.

Κυριολεκτικά δέκα λεπτά από το σπίτι μας, με χαλαρή οδήγηση ανάμεσα στα δεντράκια, τις πρασινάδες και τα ελαφάκια, μου προσφέρεται η δυνατότητα να παρακολουθήσω μάθημα σε μια μικρή σχολή καλών τεχνών, με ζωγράφο καθηγητή και ζωντανό μοντέλο. Ε, λοιπόν, να κάτι στο οποίο εδώ έχω πρόσβαση τόσο απλά και εύκολα σε σχέση με το σπίτι μας στην Αθήνα.

Έχω πάει στο μάθημα τέσσερις φορές και κάπως ξεπέρασα την πρώτη απογοήτευση ότι τα πάω χάλια κι ότι είναι πολύ δύσκολο. Άσχετα απ’ το πόσο καλή είναι η επίδοσή μου ή απ’ το αν το εγχείρημα θα οδηγήσει πουθενά στο τέλος, προχθές κατάλαβα ότι έχω αρχίσει, ομολογώ, να το απολαμβάνω.

life_drawing

9 thoughts on “Πάμε μια βόλτα, στο Summit NJ…

  1. Ναταλία μου αυτά είναι αληθινά σκίτσα! Εσύ πετάς!!!! Μπράβο!

    • Νά ‘σαι καλά βρε Ξανθίππη, έχω δρόμο ακόμη μπόλικο, να δούμε αν θα καταλήξει και πουθενά!!

  2. Ναταλία μου!!!!
    Πρώτα απ’όλα τι ωραίο αυτό με τη βρυσούλα!!! Πολύ μου άρεσε. Εγώ πριν μερικά χρόνια πήγαινα στο Δήμαρχο Καισαριανής και τον παρακαλούσα να οργανώσω μια ομάδα εθελοντών που για ένα χρονικό διάστημα θα εκπαιδεύαμε τους ανθρώπους που καθημερινά βγάζουν τα σκυλάκια τους βόλτα (και είναι οι ίδιοι κι ίδιοι κάθε μέρα) να χρησιμοποιούν σακουλίτσες ή διάφανα πλαστικά γάντια για να μαζεύουν τις ακαθαρσίες. Ο δήμαρχος φώναζε κι άλλους υπαλλήλους να γελάσουν μαζί μου που είχα τόσο εξωπραγματικά ρομαντικές ιδέες για την πόλη μας (να σημειώσω ότι ο δήμος Καισαριανής είναι πολύ μικρός και με απίστευτο πράσινο). Τώρα λοιπόν που είδα την ανάρτησή σου, ήρθαν αυτές οι αναμνήσεις μου…
    Τα σκίτσα σου είναι πολύ εκφραστικά και φαντάζομαι πως αν αυτή είναι η αρχή… τι θα κάνεις αργότερα…
    Πάντα απολαμβάνω το γεγονός ότι καταφέρνεις να βρεις ομορφιά παντού…
    Σε φιλώ πολύ!!! Καλή συνέχεια!!!!

    • Ανδρομάχη!! Βρε παιδί μου, πόσο χαίρομαι όταν μου απαντάς, νά ‘σαι καλά. Αυτό που λες για το μάζεμα των αποτελεσμάτων της βόλτας των σκύλων εδώ είναι στάνταρ πρακτική. Δεν νοείται να βγάλεις το σκύλο σου βόλτα και να μη μαζέψεις μετά. Ακόμη και στους δικούς τους κήπους αν βγει ο σκύλος, ο ιδιοκτήτης πηγαίνει από πίσω με γάντι και πλαστική σακούλα και μαζεύει επί τόπου. Είπαμε, η “συσκευασία δώρου” έχει και θετικά. Πολλά φιλιά και καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά!

  3. Αγαπητή Ναταλία,
    απολαμβάνω πάντα να διαβάζω τις περιγραφές σου και εκπλήσσομαι ευχάριστα οταν τις βλέπω στο mail box μου! Νασαι καλά να μας γράφεις νέα με τον μοναδικά περιγραφικό σου τρόπο.
    Μπορώ να χρησιμοποιήσω την εικόνα με το βρυσάκι να την προτείνω στο συμβουλιο κατοικων του δήμου, της περιοχής μου?
    Ειδα απο αλλες αναρτήσεις σου οτι σχεδιάζεις ομορφα. Νομιζω οτι με τα μαθήματα που παρακολουθεις τώρα θα απογειωθεί η τεχνική σου. Μπράβο πάντως, που στις τόσες υποχρεώσεις σου εβαλες και μαθήματα σχεδίου!
    Σου ευχομαι καλή επιτυχία σ ‘οτι κάνεις!
    Φιλικά,
    Λενα

    • Λένα σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσεις την εικόνα με το βρυσάκι. Έτσι πληροφοριακά, ποιος είναι ο δήμος στον οποίο αναφέρεσαι; Φιλικά επίσης, Ναταλία

      • ευχαριστω! Ο Δημος Θεσσαλονίκης! ειμαι μέλος της κινησης πολιτών του 5ου Διαμερισματος και μου φάνηκε εξαιρετική ιδέα να την παρουσιάσω στην επόμενη συνάντησή μας.

  4. Ναταλάκι μου, δεν έχω να πω τίποτα για τα σκίτσα γιατί ξέρω τι ταλέντο είσαι κ με ότι καταπιάνεσαι το καταφέρνεις τέλεια..εγώ για αυτό που χαίρομαι πανω απο όλα είναι ότι αρχίζεις να βρίσκεις θετικά πράγματα στην Αμερικη,βρυσακια για σκυλους,μαθήματα κοντά στο σπίτι μέσα από ωραία διαδρομή… πράγματα που όντως εδώ δεν τα βρίσκεις! 😉😘

  5. Οκ,καλη ιδεα το βρυσακι, (φαινεται πως εχουν σε μεγαλυτερη εκτιμηση τους σκυλους παρα τους συνανθρωπους τους…) Για το “blessing” ομως μονο εγω τραβαω τα μαλλια μου;;

Leave a Reply

