Κοπιάστε κι από ‘δω…

homer

Για βδομάδες λυπάμαι που δεν έχω γράψει κάτι καινούργιο στο παρόν ιστολόγιο. Είναι αλήθεια ότι όλος μου ο ιστολογιακός χρόνος (και πολύς περισσότερος από αυτόν) αφιερώνεται αυτή τη στιγμή στο Κατ’ Οίκον Ιστορία. Φαίνεται πως επιτέλους βρέθηκε τρόπος η νοσταλγία μου για την πατρίδα να μετασχηματιστεί σε κάτι πιο χρήσιμο από γκρίνια και αμπελοφιλοσοφίες. Έτσι λοιπόν όπως τα βλέπω τα πράγματα, πιθανώς η δραστηριότητά μου εδώ να οδηγείται προς ένα μεγάλο διάλειμμα.

Αν είστε καινούργιοι επισκέπτες, φυλλομετρώντας τις παρούσες αναρτήσεις μου προς τα πίσω θα πάρετε μια καλή γεύση των σκέψεων και των αισθημάτων που συνόδευσαν την προσαρμογή μου στην Αμερική. Μετά από πέντε χρόνια, νομίζω πως αυτή έχει τώρα φτάσει σε κάποια ολοκλήρωση. Εύχομαι η μουρμούρα μου να φανεί χρήσιμη σε όποιον περνά πιθανώς ανάλογες εμπειρίες ή αναρωτιέται πώς μπορεί να νιώθει κανείς πραγματοποιώντας μια τέτοια μετανάστευση. Σίγουρα βοήθησε εμένα να αντιμετωπίσω αυτήν την τόσο δύσκολη διαδικασία.

Από την άλλη, αν εσείς ή οι γνωστοί σας θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το καινούργιο μου ιστολόγιο ως εργαλείο για να διδάξετε στα παιδιά σας ελληνική Ιστορία, θα χαρώ πολύ να κατευθυνθείτε προς τα εκεί. Με αρκετό θράσος, εφόσον δεν είμαι εκπαιδευτικός, και με το υπόβαθρο που μου προσφέρει η φοίτησή μου στο τμήμα Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό του Ανοιχτού Πανεπιστημίου, ξοδεύω πλέον σημαντική ενέργεια για τη δημιουργία του.

Στόχος μου είναι να κάνω εύκολη για κάποιον μη ειδικό σαν κι εμένα τη διδασκαλία της ελληνικής Ιστορίας στο σπίτι. Σταχυολογώ τις καλύτερες σχετικές δραστηριότητες που βρίσκω στο διαδίκτυο, πολλές από αυτές τις απλοποιώ με γνώμονα την εμπειρία των παιδιών μου που μεγαλώνουν έξω από την Ελλάδα, φτιάχνω επιπλέον και δικές μου και παρουσιάζω το υλικό μάθημα-μάθημα, με οργανωμένο και κατανοητό τρόπο. Επιδιώκω ό,τι θα χρειαστεί κανείς να βρίσκεται μαζεμένο στις αναρτήσεις μου, χωρίς να απαιτείται άλλο ψάξιμο, ούτε κατι περισσότερο από μια προσεκτική ανάγνωσή τους. Αν τελικά έστω και ένας κάνει μάθημα στο παιδί του χρησιμοποιώντας την πληροφορία που επεξεργάζομαι, θα νιώσω ότι ο κόπος μου δεν πάει χαμένος.

Θερμές ευχαριστίες, λοιπόν, σε όσους έχουν κάνει μαζί μου τη διαδρομή μέχρι εδώ. Σας περιμένω για το κέρασμα στα διπλανά διαμερίσματα.

Leave a Reply

